Annons:
Etikettfurrypaws
Läst 1314 ggr
taylor__lambert
2015-08-05 16:59

Ny gammal medlem

Hej, nu är jag åter tillbaka på banan med furry paws. men nu så har jag skaffat ett nytt konto. Men jag vill så gärna ha tillbaka mitt gamla som jag inte varit inne på över ett år. Har skrivit till "ModBox" men jag vet inte om dom kommer hitta mitt gamla konto, någon som vet hur man kan hitta sitt konto som man ej kommer ihåg användarnamn eller email till?

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
DiamondIce
2015-08-05 18:49
#1

Oj, det kan bli svårt! Kommer du ihåg vad du hade för nickname eller prefix?

taylor__lambert
2015-08-05 18:53
#2

Nope, tyvärr, det ända jag kan komma ihåg är vilka raser som fanns och vilka raser jag hade på "Specializations". Minns vad några hundar hette, men jag minns också att jag bytte namn på dom precis innan jag slutade vara aktiv. Vet att jag var över lvl 10 också. Jag tror väl att om den datorn jag skapade kontot på funkade så skulle det hela vara löst typ :/

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

DiamondIce
2015-08-05 19:40
#3

Berätta så mycket du kan så ska jag hjälpa dig leta 🙂 Vilka raser var det du hade, vilken färg, ungefär vilken level kan de ha varit på, namn… Jag tänker att om jag kan hitta en av dina hundar så borde jag kunna hitta kontot?

taylor__lambert
2015-08-05 19:43
#4

Har försökt hitta men dom verkar som bortblåsta. Jag hade många individer av raserna engelsk Cocker spaniel, Czechoslovakian Wolfdog, alaskan husky och american white shepherd, hade även dobermann, weimaraner och old english sheepdog . Hundarna fanns i alla möjliga färger och jag vet att jag hade en cocker som hette Micke och En wolfdog som hette Jack

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

DiamondIce
2015-08-05 19:55
#5

http://www.furry-paws.com/kennel/owner/1276194 Det här kontot har en wolfdog som heter Jackson, det var det närmaste jag kom 😕 Jag är rädd att det inte går att hitta rätt konto utan prefix. kennelnamn eller något sånt… Säg till om du kommer på något! 🙂

taylor__lambert
2015-08-05 20:02
#6

förstod mig aldrig på prefixen så vet inte ens om jag någonsin skrev i det. Har försökt leta efter namn som jag kunde tänka mig att ha använt mig av, men utan resultat. ModBox frågade "Was this account created on the current FP or FP Beta before the merge?" meen jag vet inte, antar att det var den gamla versionen.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
DiamondIce
2015-08-05 20:30
#7

Det beror på när du skapade den, minns du det? 🙂

taylor__lambert
2015-08-05 20:34
#8

Jag tror att det var i början av 2014, men kan ha varit 2013 också

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

DiamondIce
2015-08-05 21:08
#9

Då tror jag att det är den nuvarande, jag kan kolla upp det åt dig imorgon om du vill?

taylor__lambert
2015-08-05 21:09
#10

Ja tack :) kollade hur dom letar efter vissa medlemmar, dom använder IP adressen problemet är väl att jag aldrig använt denna dator förr så då får dom ju fel IP adress

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

taylor__lambert
2015-08-06 11:15
#11

Jag fick hjälp av ModBox och nu har jag hittat mitt konto och lyckats logga in! Alla mina 100+ hundar är borta men men det gör inget ^_^ bara glad att få kontot tillbaka

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Zamwyn
2015-08-06 14:54
#12

Vad roligt att du fick tillbaka ditt konto, grattis! Men hur kan hundarna vara borta, det förstår jag inte? Eller menar du att de är över 100 och för gamla att ställa ut/avla på?

taylor__lambert
2015-08-06 16:37
#13

Ja jätte härligt! nä jag hade runt 100 hundar, ca 30 valpar på väg in i kenneln ocks¨. Jag tror väl att när man varit inaktiv under sån lång tid så kanske hundarna hamnar inne på "Humane Society" men ingen aning varför dom är borta, kan hundar "dö" i spelet?

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Zamwyn
2015-08-06 17:15
#14

Nej, de varken dör eller tas ifrån en, det är därför jag blev fundersam. Men däremot så blir de automatiskt pensionerade vid en viss ålder, 120 dagar tror jag det är.  Kika under 'History' och se om du kanske hittar dem där, trots allt. Inte för att du kan göra ngt med dem då, men då vet du iaf var de hamnade. 😉

taylor__lambert
2015-08-06 17:28
#15

När finns inget alls på History helt tomt.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Zamwyn
2015-08-06 19:12
#16

Skumbanan… 🤔

Lycka till med nya hundar dock!

taylor__lambert
2015-08-06 19:12
#17

Jo nu hittade jag alla hundarna! Kollade på fel History. runt 180 pensionerade vovvar XD yngsta va över 365 dagar :p stackars vovvar, och mig som måste starta om, men men

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Zamwyn
2015-08-06 19:19
#18

Men vad bra! 

Har man råd med FPP kan man avla på en pensionerad vovve, men det är absolut svindyrt, 40 FPP per pensionär (en rosa ros för varje). Tycker inte det är värt det själv, inte på lååååånga vägar, men ville nämna att det går iaf.

taylor__lambert
2015-08-06 20:18
#19

Oj hela 40? o.o näe inte värt det!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

DiamondIce
2015-08-06 21:11
#20

Skönt att du fick det tillbaka i alla fall! Säg till om vi kan hjälpa dig på traven på något sätt? 🙂

Annons:
taylor__lambert
2015-08-06 22:37
#21

Nä det är lugnt :) har kommit ganska långt nu, hade så mycket pengar på det gamla kontot hahah tur i oturen. Trist bara att alla mina lvl 20 hundar gick i pension men men, alltid kul med FP ändå

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

DiamondIce
2015-08-07 08:23
#22

Du kan ju passa på att starta med en ny ras? Kul att du har kommit igång igen i alla fall! 🙂

taylor__lambert
2016-06-26 18:37
#23

hahahah kan inte fatta att jag har samma problem i år igen, men den här gången kommer jag inte ihåg mitt användarnamn på det andra kontot. Jag vet bara mitt Nick. Snacka om frustration. *suck* #blirgalenpåmigsjälv

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Grodan
2016-06-26 18:48
#24

ok, sommarspelare alltså…

men FPadmins hittade ditt nick eng ång så de hittar väl igen…

#18 man kan avla två pensionerade dåggs med rosen


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

taylor__lambert
2016-06-26 18:54
#25

Ja precis, har bara tid under sommaren 😛 har skrivit till dom men kan inte fatta att jag glömt bort mitt ena användarnamn igen :/ Den ena har ju sparats på datorn, men inte den andra -.-'

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Upp till toppen
Annons: