Annons:
Etikettfurrypaws
Läst 918 ggr
Lizelda
2015-12-25 02:19

Dator eller surfplatta?

När ni spelar, vad föredrar ni då att använda? Dator eller surfplatta? Jag har fått för mig att det skulle vara enklare med surfplatta då jag tycker det är så drygt att ta hand om hundarna med laptop/dator.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
DiamondIce
2015-12-25 13:34
#1

Min dator sjunger på sista versen just nu, så jag använder surfplatta eller mobil… Men när jag tar valpar och ska köpa in nya hundar så använder jag datorn, jag tycker det är lättare då 🙂

Lizelda
2015-12-25 14:11
#2

Vad är det som gör att datorn är lättare då? :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mathce
2015-12-25 14:32
#3

Nej gud nej, inte surfplatta. Tycker de är mycket svårare. Använder datorn, där kan jag klicka upp alla hundar jag vill ta hand om just nu, ha olika fönster osv…

thea_thea
2015-12-25 14:36
#4

Dator! Surfplatta funkar också men dator är bättre👍

DiamondIce
2015-12-25 15:34
#5

#2 Datorn är lättare efter som mobil och surfplatta har svårt med fönsterna som öppnas när man ger hundar nya koppel osv, och det är svårt att lyckas klicka på rätt länk när man vill till clinic eller ska gå från en valp till en annan 🙂 Men om jag bara ska ta hand om hundarna så går det bra med mobilen!

Lizelda
2015-12-25 15:45
#6

#5 De kan man ju stänga av? Och det var framförallt att ta hand om hundarna, känns enklare att bara peta med ett finger än att hålla på och dra musen >.>

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
DiamondIce
2015-12-27 12:08
#7

#6 Om man har en snabb mobil kanske 😃 Och jag tycker det är en del av att ta hand om dem att ge dem nya koppel osv när de levlar upp? 🙂

Lizelda
2015-12-27 15:59
#8

#7 Det håller jag med om! Men det är främst det där satans tryckandet på samma knappar, om och om igen…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Horrorpops
2015-12-27 23:39
#9

jag använder nästan uteslutande datorn när jag tar hand om mina hundar, tycker det e så krångligt med smartphone/surfplatta.

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

Upp till toppen
Annons: